۹ پاسخ

ناراحت نباش بالاخره باید ترک کنه هر چی دیرتر بگیری وابسته تر میشه چون بزرگ شده
ی مدت باشه خوب میشه

من بگردمش 🥲😣

گناه داره چرا یهویی ازش گرفتی اول کمی سوراخش میکردی ب مرور سوراخ بزرگتر میکردی جوری ک خودش دیگه نخوادش
همزمان براش عروسک خواب بگیر ببین جای پستونکو براش پر نمیکنه

من دلانا رو ب زور از پستونک گرفتم همون دی ماه ک سه سالش ششد ب داداششم سه شب ندادم دیدم خیلی بی قراره گریه میکنه اخه دندونای اسیابش داره در میاد... دوباره شبا تو تاریکی میدم دو دقبقه ای خوابش میبره ازش میگیرم... یهو نگیر کم کم بزار قشنگ ک خوابش اومد بده بهش بخوابه

خوب كاري كردي
من پستونك دخترمو بريدم تقريبا هيچي نمونده يود ازش ولي بازم ميزاش جلو دهنش زبون ميزد بهش😐انقد وابسته بود ولي خب كم كم ولش كرد ديگه

خوب کاری کردی ازش گرفتی واقعا ادم ناراحت میشه ولی گرفتن پستونک لطف بزرگ به بچه هاست، پسر من ۷-۸ ماهی میشه ازش گرفتم ولی باورت میشه چند روز پیش رفتیم داروخونه قشنگ رفت یکی برداشت هی نگاهش میکرد گفتم مامان این مال نی نی هاس‌بزار سرجاش و گوش کرد
خلاصه چیزی بوده که باهاش احساس امنیت عاطفی میکردن و وابسته شون شده بودن
کم کم عادت میکنن مخصوصا اوایلش که ازشون میگیری خوابشون کم میشه 🥲🫠

من الان هشت ماهه ازش گرفتم ولی دیگه هرگز خوابش مثل قبل نشد

من پشیمونم که زود گزفتم اینقدر ارامش داشت بچم

تحمل کن خوب میشه کم کم
از پارسال ک پسرم رو از پستونک گرفتم دیگه ظهرا نخوابید 😣

سوال های مرتبط