۹ پاسخ

درد زایمانه

دکترم گفت انقباض الانم استراحت مطلقم

من مثه درد پریود بود سفت. میشد اما لکه بینی داشتم چهار روز بستری شدم

انقباض منم اینجور بودم رفتم ولی خب چون هفته خطر رد نکرده بودم کنترل شد ولی شما ک دیگ تایما برو بلدک زایمان

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین کانال روبیکاqwer1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

انقباضه برو بیمارستان

مث درد پریودی اگه داری و منظم باشه درد زایمانه

منم الان دقیقا تو این حالتم شام خوردم شکمم سفت شده پوست شکمم داره کش میاد

والا من دائم السفت شکمم😂🤦‍♀️

سوال های مرتبط