۴ پاسخ

کته هم واسش خوبه با ماست

بهش موز سبز بده
فرنی سنجد واسش درست کن
نذار اب بدنش کم بشه شربت خاکشیر بهش بده

ساشه کیدی لاکت بگیر از داروخونه تو یه قاشق ماست بریز بده بخوره سه روز بده خوب میشه

پدی لاکت بده
مطمئنی بخاطر واکسنه؟ ویروس نگرفته؟ به نظرم ببری دکتر بهتره

سوال های مرتبط