هزینه اش خیلی خوب بوده به نظرم پسرت دوسن داره ببر هم بازیه هم با بچه ها میتونه ارتباط بگیره
اگه دوس داره ببر.لذت ببره
هزینه ش که عالیه ، اگه دوست داره بذار بره ، منم پسرمو ۸ ماهه میفرستم
ای خدا قربون علاقه مندیش😍😍😍 به نظر من خوبه بزار بره لذت ببره بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.