۴ پاسخ

هزینه اش خیلی خوب بوده به نظرم پسرت دوسن داره ببر هم بازیه هم با بچه ها میتونه ارتباط بگیره

اگه دوس داره ببر.لذت ببره

هزینه ش که عالیه ، اگه دوست داره بذار بره ، منم پسرمو ۸ ماهه میفرستم

ای خدا قربون علاقه مندیش😍😍😍 به نظر من خوبه بزار بره لذت ببره بچه

سوال های مرتبط