سلام کسی بچش اوتیسم هست؟؟؟؟

۲ پاسخ

عزیزم علائمش خیلی متفاوته
فقط یک روانشناس کودک اونم تو چند مرحله میتونه تشخیص بده یه
پرسشنامه هم تو نت بود پر کنی یه چیزهایی دستت میاد

بچه خواهرم اوتیسم

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم👩‍👦 مامان پسر قشنگم👩‍👦 ۴ سالگی