عه مگپنجشنبه بود😂😂😂😂
واسه من هرروز شنبس 🫤
نهار و خونه خواهر شوهر مهمون بودیم عصر رفتم خونه مامانم بعدشم از اونجا رفتیم شام و بیرون
برکه ظهر استخر بود عصر هم یه دور رفتیم بیرون زدیم پرنسس روحیه اش بهم نخوره😂😂😂خودمون هم گوز💨💨
وسایل جمع کردیم رفتیم طبیعت تا اومدیم بشینیم ساعت ۱ ظهر دیدیم قابلمه غذارو نبردیم همونو برگشتیم🥴
از صبح کوزتی کردم الانم هلاک خوابم ولی پسری خواب نداره
من که باقلوا گرفتم چایی هم گذاشتم یه دل سیر خوردم گوربابای اضافه وزن
به نام خدا
با پـــــــ ا رگی تمام
مثل گ و ه
فردام با دوستام میریم پیک نیک🫧🥂🪵🏕
رفته بودیم باغ شکر خوش گذشت
خونه مامان با دورهمی🫀
همش تو خونه بودم🥲
مثل همینه خونه داری و بچه داری😂
ما از دیروز رفتیم تو اخر هفته😅خرید رفتیمو گشتیم
امروزم خداروشکر خیلی خوب گذشت ایشالا فرداهم همینطوز باشه
کلا دلخوشیمون همین اخرهفتس
هلو بیب ❤️ در مسیر رفتن به کنار ساحل و شنای حساااابی و درینکککک 🌊🏝️🥂
با گردش و خرید شروع کردیم
نهار و شامم از بیرون گرفتم
روز خوبی بود 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.