۱۷ پاسخ

عه مگ‌پنجشنبه بود😂😂😂😂

واسه من هرروز شنبس 🫤

نهار و خونه خواهر شوهر مهمون بودیم عصر رفتم خونه مامانم بعدشم از اونجا رفتیم شام و بیرون

برکه ظهر استخر بود عصر هم یه دور رفتیم بیرون زدیم پرنسس روحیه اش بهم نخوره😂😂😂خودمون هم گوز💨💨

وسایل جمع کردیم رفتیم طبیعت تا اومدیم بشینیم ساعت ۱ ظهر دیدیم قابلمه غذارو نبردیم همونو برگشتیم🥴

از صبح کوزتی کردم الانم هلاک خوابم ولی پسری خواب نداره

من که باقلوا گرفتم چایی هم گذاشتم یه دل سیر خوردم گوربابای اضافه وزن

به نام خدا
با پـــــــ ا رگی تمام

مثل گ و ه

فردام با دوستام میریم پیک نیک🫧🥂🪵🏕

رفته بودیم باغ شکر خوش گذشت

خونه مامان با دورهمی🫀

همش تو خونه بودم🥲

مثل همینه خونه داری و بچه داری😂

ما از دیروز رفتیم تو اخر هفته😅خرید رفتیمو گشتیم
امروزم خداروشکر خیلی خوب گذشت ایشالا فرداهم همینطوز باشه
کلا دلخوشیمون همین اخرهفتس

هلو بیب ❤️ در مسیر رفتن به کنار ساحل و شنای حساااابی و درینکککک 🌊🏝️🥂

با گردش و خرید شروع کردیم
نهار و شامم از بیرون گرفتم
روز خوبی بود 😂

سوال های مرتبط

مامان دلانا🫀🧸 مامان دلانا🫀🧸 ۱ سالگی