محدوده نرمال آزمایشگاهی که آزمایش دادی چند شاید طبق اون نرمال باشی
دکتر دوز دارو رو براتون بالا برده؟
من از اول بارداری دارم میخورم
هر ویزیتی که میرم دوزش رو بالاتر میبره با اینکه میاد پایین عددش
میگفتن تیروید با بالا رفتن هفته ها میخواد بره بالاتر
ولی ما با دوز بیشتر کنترلش میکنیم
قرص تیروئیدت رو حتما ناشتا بخور و تا دو ساعت بعدش هم اصلا چیزی نخور
مثلا ۴ صب اگه واسه نماز بیدار میشی بخور ک خیالت راحت باشه تا چند ساعت بعدش چیزی نمیخوری
سویا، کلم، شلغم هم خیلی کم بخور
شیرینی جات غذاهای چرب و فست فودی ترجیحا کلا حذفشون کن
من با رعایت اینا تیروئیدم از ۱۹.۵ رسید به ۱.۵😙
داروت باید بیشتر بشه
زیر نظر دکتر غددی؟ب دکترتون نشون بدین
و برا هفته شما خوبه تقریباً و فقط ۳/بالاست ک ناچیز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.