۳ پاسخ

من دوساله دارم میخورم هر دفعه ام نرماله ولی بازم میگه باید مرتب بخوری

دز قرصی ک میخوری کافی نیس
وگرنه تیرویید خییییلی زود بالا پایین میشه

چه جوری مصرف میکنی قرصتو میشه بگی عزیزم؟؟مثلا چه ساعتی؟؟

سوال های مرتبط

مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری