ارع من امروز خوردم
از طرفی تو اکثر غذاهامم میزنم
عزیزم زعفران دم کرده غلیظ ماهای اول خطر داره
مقدارش داخل غذا ث شربت انقدری نیست کخطر داشته باشه
وقتی نمیدونستم حاملم خوردم ولی خیلی بده
والا من شربت زعفرون خیلی خوردم
شله زردم تا دلت بخواد
مقدارش خیلی کمه تو شربت و شله زرد طوری نیست که بخواد ضرری بزاره
اره.
من نمیدونستم باردارم
هفته های اول بود
شربت زعفران خوردم
یک بنده خدایی از کادر بیمارستان میگفتن حتی به زنی که نزدیک زایمانشه و تو بیمارستان بستریه و داره آماده میشه برای زایمان شربت زعفرون ندین چون بعدش خیلی ازش خون میره و بند نمیاد.
البته روی هر بدنی یه جور جواب میده ولی نخور برای احتیاط.
خیلی خطرناکه
من یه پیاله یبار مصرف هستاا نصف اونو شله زرد خوردم شوهرم دعوام کرد.🙏🏻 جرئت ندارم بخورم
من نمیدونستم حامله ام
چای زعفرون و دمنوش زعفرون خوردم
ماهای اول بچه نمیخواستم یه لیوان زعفرون غلیظ خوردم ،ولی خب چیزی نشد خدا بخواد کسی نمی تونه کاری کنه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.