اره چند بار خوردم
اره باقالی پلو خوردم باقالی هم خوردم تازه تو خانواده هم فاویسمی داریم🥲
من خوردم ولی دو سه بار از اول بارداری تا الان
باقالی پلو بد نیس.شوید هم ک معمولا میریزن توش.خنثی میشه به نظرم
اگر قرص های رقیق کننده خون نمیخورید مصرف خیلی کمش اشکالی نداره از جمله باقالی حساسیت زا هست اگر خودتون حساسیت ندارید پس مشکلی نداره
باقالی تو بارداری خطر فاویسم(خون ریزی یهویی)داره نخور
اره،باقالی هم میخورم
عزیزم من خیلی باقالی آبپز خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.