مامانا باقالی پلو تو بارداری خوردین؟!

۸ پاسخ

اره چند بار خوردم

اره باقالی پلو خوردم باقالی هم خوردم تازه تو خانواده هم فاویسمی داریم🥲

من خوردم ولی دو سه بار از اول بارداری تا الان

باقالی پلو بد نیس.شوید هم ک معمولا میریزن توش.خنثی میشه به نظرم

اگر قرص های رقیق کننده خون نمیخورید مصرف خیلی کمش اشکالی نداره از جمله باقالی حساسیت زا هست اگر خودتون حساسیت ندارید پس مشکلی نداره

باقالی تو بارداری خطر فاویسم(خون ریزی یهویی)داره نخور

اره،باقالی هم میخورم

عزیزم من خیلی باقالی آبپز خوردم

سوال های مرتبط

مامان دایار مامان دایار ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان kiyan...ayhan مامان kiyan...ayhan هفته سی‌وششم بارداری
مامان نجات یافته مامان نجات یافته هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان zahra😍 مامان zahra😍 هفته سی‌وپنجم بارداری