۱۱ پاسخ

من یبار خوردم

عزیزم اگر خودتون فاویسم دارین نه اصلا اگر هم همسرتون دارن و کوچولوتون دختره بازم نه ولی اگر همسر داشته باشن و پسر باشه مشکلی نداره ماهی یک بار

فاویسم بعدازبدنیا اومدن معلوم‌میشه

این چیزا ژنتیکی هست.
من که خوردم

چه ربطی داره من تا الان چند بار خوردم

من جز جگر دکترم اوکی داده همه چی در حد رفع هوس میخورم
اخه اینجوری که میگن باشه همه چی ضرر داره ک..!!

من هفته یبار دارم میخورم

چرا من یکبار رو خوردم تهش یادم افتاد نباید می‌خوردم 🤦🏻دیر شده بود دیگه و هیچ اتفاقی نیفتاد خداروشکر
پنج ماهم بود اون موقع زود به زود گرسنه ام می شد

چرا نشه درحد کم که رفع هوس بشی بخور

جم کن باقالی هاشو

چرا نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان آرین مامان آرین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نجات یافته مامان نجات یافته هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۳ ماهگی
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری