شما برین بیرون آخر هفته ها غذا فقط کباب میبرین

۲۰ پاسخ

نه یه وقت قرمه سبزی شده بردیم الویه ماکارونی قیمه مرغ یا از بیرون پیزا گرفتیم یا همون جوجه زدیم همه چیز میشه خونه فلافل درست کردیم بردیم همه چیز میشه دیگه

اره کباب میکنیم فردا هم قراره بریم بیرون اگ هوا خوبه شوهرم امروز رفت دو کیلو گوشت گوسفند کرفت مواد زدم گذاشتم انشالله اک خوبه میریم بیرون اگ بده تو خونه کباب میکنیم

جوجه کباب جایی که بشه درست کرد

به نظرم قدیم بودکباب الان تقریبا یه شب درمیون مرغ .ماخودمدن هرچی باشه میبریم اون هفته املت بردین.ماکارونی انواع پلوها

والا انقدرگرون کردن دیگه سالی یه بارمیتونی بیرون کباب ببری

نه هر چیزی باشه... من امشب پیتزا درست کردم ولی در کل تو طبیعت جوجه از همه چیز بیشتر میچسبه

نه مثلا فردا آبگوشته

آره یاجوجه یاکوبیده

جمعه ها شب فقططط میدان بار 😋😋

اکثرا آره اما فردا می‌خوام باقالی پلو ماهی ببرم

اگه با خواهرم بریم دامادم بساط کباب راه میندازه
اگه خودمون باشیم معمولا میریم کبابی
بعضی مواقع ماکارانی یا نون و شامی کباب و آش میبریم

ن بابا ما سری قبل نون و پنیر و ملون بردیم پارک سه تایی خوردیم گشنه تر قبلش برگشتیم خونه😅😅🤦‍♀️

قبلا آره دوهفته یکبار یا هر هفته کباب می‌زدیم
ولی الان با این قیمت مرغ دیگه نمیشه

من که ۳ماهه افسردگی شدیدگرفتم اصلاپاازخونه بیرون نمیذارم

هر هفته نمیرم بیرون
هر چند هفته برم جوجه درست میکنیم
الان خیلی کم میریم
سال ها قبل بیشتر 😣

نه هر چیزی می‌بریم مثلا هفته ی پیش گوجه بردیم املت درست کردیم

نه هر چی تو خونه می خورین و ببر

نه هرچی ناهار درست میکنم میبرم

نه هرچی که دلت میخواد ببر
مگه باید همیشه کباب باشه

ماشین نداریم هیجا نمیریم خونه ام من

سوال های مرتبط