۱۹ پاسخ

بخارپز میکنم بعدکره آب میکنم بافرچه میزنم روش بعدنمک،پاپریکا،اویشن،فلفل سیاه،سس فرانسوی میزنم روش خیلی خوب میشه😋😋😋😋

ابپز میکنم روش سس سفید و اویشن میزنم

آب پز کن بچه ها راحت تر میتونن بخورنذبعد با نمک و آویشن و هر سسی دوست داری نوش جان کن

ابپز میکنم

توو اب و ابلیمو و نمک میپزمش

آبپز با نمک بعدم بهش سس میتونی بزنی کره فلفل آویشن سس آلو رب انار

اب پز

ابپز میکنم

بخارپز میکنم بعد کره رو میزاریم به دمای محیط برسه یا ذبش میکنیم با فلفل و سس فرانسوی و نمک میل مکنیم
یا میتونی آبلیمو یا نمک به تنهایی هم خوشمزه میشه
ذرت مکزیکی هم میتونی درست کنی
ولی بخارپز بهتره و خوشمزه تر

به به هوس کردیم دختر

وای آبپز کن انقدرررررر خوشمزه میشه تو دهنت مزه شیری شیرین میاد میتونی فلفل سیاه و کره بمالی روش

من ابپز دوس دارم

اب پز

نووووووش

یکم کره اب کن بریز روش محشهر میشه یعنیااااا

داخل شیر هم بزاری بپزه خیلی خوشمزه میشه

من فقط دون میکنم ذرت مکزیکی درست میکنم😁

من اصلا کباب نمیکنم فقط آب پز عالی میشه

آبپز

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونه 😘🥰 مامان یکی یدونه 😘🥰 ۴ سالگی
مامان یکی یدونه 😘🥰 مامان یکی یدونه 😘🥰 ۴ سالگی
مامان باران مامان باران ۴ سالگی