۶ پاسخ

اره گرمیه

اخه با یکبار چرا بشه

نخور.‌ منم مهمونی رفته بودم نمیدونستن حاملم هفته اولم بود هنوز تشکیل قلبم نرفته بودم . دگ گفتم نمیخورم گرمی بدنم میریزه بیرون کلن میخاره الکی گفتم😜

هل دارچین لکه بینی میاره

با ی ذره و ی بار هیچ اتفاقی نمیوفته نگران نباش اونجور حرفا الکیه. تا بحال شنیدی کسی با دارچین زنجبیل سقط بشه😂😂😂

گرمی خالیه باعث سقط میشه نخوری

سوال های مرتبط

مامان تودلیم🥹🧿🤍 مامان تودلیم🥹🧿🤍 هفته ششم بارداری
مامان مامان فسقلی ها مامان مامان فسقلی ها هفته بیست‌وششم بارداری
در انتظار فندوق در انتظار فندوق قصد بارداری