۸ پاسخ

روز سه شنبه زدیم
روز اول فقط اذیت بود و تب داشت، کنترل کردم
از روز دوم پاشد راه رفت اخلاقشم خوبه خداروشکر
دحتر من همع ی واکسناش اذیت بود
این ولی براش سبک بود

خداروشكر تموم شد☺

سخت ترینش بود برگردم عقب نمیزنم اخلاقشم عوض شده بهونه گیر شده میچسبه همش بمن بااونکه یه ماه و نیم گذشته

برای منی که واکسن های پسرم راحت بود این واکسن سخت تر بود پسرم ۲۴ساعت نتونست راه بره دست میزدم به پاش گریه میکرد تب زیاد نداشت بعد ۲۴ساعت اوکی شد

بله بود و برای دختر من خیلی راحت گذشت خدارو شکر هیچی متوجه نشد

واسه پسر من فقط شب اول سخت بود

وحشتناک بود تا۲شب تب تا۳شب درد پا

واقعا برای پسرمن سخت بود😫

سوال های مرتبط