۶ پاسخ

ربطی به هم نداره ۱۸ ماهگی و ۱ سالگی. هلیا تب عجیب غریب نکرد ولی درد پای خیلی شدیدی داشت . کمپرس گرم و سرد رو جدی بگیر، حتما هم بعد واکسن ببرش حسابی راه بره

چون فاصلش با واکسن قبلی زیاده همون روزم میتونی ببری

نه دیگه همون۲۹باید بزنی

واقعا آخه میگن خیلی سخته تب و درد و....

منم واکسن دخترم دهم بود بیست و پنجم زدم بهداشت گفت ۱۸ ماهگی همون دهم میتو نی برنی بردم زد چون فاصلشون زیاد خیلیم سبک

واکسن خییییلی راحتیه
ماکه خیلی آسون ردش کردیم اصلا اون غولی که ازش ساخته بودم نبود
من همون روز سری قبلش زدم بنظرم شماهم بذار همون روز

سوال های مرتبط