۵ پاسخ

سلام ، به من گفتن تاریخ اصلش ببرم

۲۴م ببر
حتی یه روز زودتر هم نمیزنن

برا من واکسن دوماهگیشو جای ۱۶اذر ۲۷م زدم ... بعد اون هروقت ۱۶دهم می‌بردم میگفتن باید همون بیست‌و هفتم بباری دقیق اون تایم واکسنش گذشته باشه.... برا همین همه ی واکسناش جای شانزدهم بیست وهفتم زدن

تاریخی که دنیا اومده یکسال و نیم هم همون تاریخ باید بزنی

چه تاریخی دنیا اومده

سوال های مرتبط