۱۲ پاسخ

عزیزم از خستگیه اگر بینتون بحثه بینتون آشوبه تحمل ندارید
هم آقا بیرون کار کرده خستس آرامش میخاد هم خانم ازصبح بچه داری خانه داری خستش کرده
اعصابا متشنج یه جرقه لازمه تا آتیش دعوا روشن شه
سعی بکن زبانت کنترل کنی
یکه ب دو نکنی
برا منم خیلی سخته خیلی... خدا بهممون کمک کنه

نه چرا باید بچمو بی پدر کنم اخه🙂
همین قدر که به مادر نیاز داره به پدرم نیاز داره ما دوتایی تصمیم گرفتیم پدرومادرشیم چرا آخه باید جا بزنیم وسط راه؟؟؟

نه عزیزم چون شوهرمم بچمه یه جورایی😅 🤣جدا از شوخی رفاقت بینمونه چالش زیاد داریم ولی خب زورشون بهمون نمیرسه😁

نه.ما باهم تصمیم به بچه دارشدن گرفتیم باید باهم بزرگش کنیم

من بیشتر وابسته شوهرم شدم😐😐😕

نه والا. باید بمونیم کنار هم تا واسه بچش پدری کنه🥲😅

نه اصلا مگه قبل بچه دارشدن ادم نمیدونه طرفش چطوریه که بعد بچه یادش بیفته یه بچه رو بدبخت کنه
اگر واقعا مشکل جدی پیش اومده باشه اون بحثش جداست
اگرم مشکل از قبل بوده که قاعدتا نباید پای بچه رو به زندگی کشوند
وگرنه بیشترش بخاطر تغییرات هورمونی منم یوقتایی با همسرم الکی قهر و بحث و دعوا داریم اما بعد استراحت و زمان بگذره حالم عوض بشه بهتر میشیم ولی طلاق نه اصلا

نه، من بدون همسرم اصن نمیتونم
درسته یه وقتایی باهم چالش داریم ولی جونم بنده به جونش🙂

ن من بیشتر ب شوهرم علاقمند شدم الان سه هفته ای میشه رفته سرکار هفته ی دیگه میاد تصویری زنگ زد من مردم براش 🥲😂

خیلی دعوا میکنیم ولی سعی میکنم به جدا شدن فکر نکنم

ب چ دلیل اونوقت🥲
خیر بیشتر از قبل عاشق همسرم هستم🫀در لحظات بد زندگیم همراهم بودو هست و همیشه هستم کنارش و دوسش دارم
دو روزای بدم کنارم بود منم هستم همیشه کنارش

همین الان باشوهرم سر ی موضوعی دعواموم شد اون رفت خوابید من از اونموقع تو دادگاهم حضانت بچه هامم گرفتم اما فردا صبح مطمینم ب بچه هام نگاه کنم دلم ب هیچی نیاد

سوال های مرتبط

مامان آیسا 🫧💗👶🏻 مامان آیسا 🫧💗👶🏻 ۷ ماهگی