۱۰ پاسخ

عزیزم بیسکویت نده چه چیزه مفیدی داره

بااب جوش سرد ،منم ب لیام میدم خیلی دوست داره گاهی وقتام با فرنیش قاطی میکنم

اصلا نده هم دخترت سنش کمه و هم اصلا ارزش غذایی نداره

با آب جوشیده ولرم یه دونه لح بکن بده با شیر قاطی نکن خودش شیرینه با شیرم قاطی می‌کنی بیشتر شیرین میشه فقط یه ذره آب جوشیده ولرم بزن بهش

تو هرشیری که میخوره نرم کن بده

عزیزم بیسکوییت ندی بهتری چون تا زیر یک سال چیزای شیرین ندین بهتره

تو شیر یا آب جوشیده قاطی کن نرم بشه

فکر کنم تو شیر میریزن لهه میکنن

با یکم آب جوشیده نرمش کنه بده بخوره

من با اب یا شیر خودش خیس میکردم له میشد بش مبدادم

سوال های مرتبط

مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی