۴ پاسخ

فک کنم بهداشت بچه ها که وزنشون کمه را سوءتغذیه ثبت میکنه . این اونه میدن به اونا

♦️شارژ تغذیه مضاعف کودکان

معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی:
🔹دهک ۱ تا ۵: ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان
🔹دهک ۶ و ۷: ۸۰۰,۰۰۰ تومان

اینه

کی گفته؟

نمیدونم این دیگه جدیده

سوال های مرتبط