من پرسیدم از آزمایشگاه گفت کاملا آزاده
ازاده عزیزم ولی اگه بیمه تکمیلی داشته باشی و ازمایشگاه با بیمه قرارداد داشته باشه رایگان میشه
این آزنایش واجب نیست اصلا
آزاد من دیروز انجام دادم 14
من شنیدم هیچ بیمه ای قبول نمیکنه
اگه اجباری باشه و عدد ان تی ریسک بالا باشه ممکنه بیمه پرداخت کنه بعدا…
آزاد بود منکه انجام دادم
آزاد متاسفانه هزینش هم بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون
من با بیمه تکمیلی رایگان شد بستگی به آزمایشگاه داره
آزاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.