سونو گرافی رحم و ضمائم چیهچطور گرفته میشه

۳ پاسخ

ازروشکم

هم واژینال داره هم رو شکمی
احتمالا واژینال نوشته باشه چون تو واژینال دیدش میگن بهتره

ینی رحم و تخمدان از رو شکم

سوال های مرتبط

مامان مسدود شدم مامان مسدود شدم هفته بیست‌ودوم بارداری