از اول خوردم اگر حبوبات خیس شده باشه و نفخش گرفته شده باشه اوکیه بعدشم عرق نعنا میخورم
کولیکش خوب شد خوردم
من ازهمون اوایل میخوردم
میکن هرچیزی رو توی همون چهل روز بخوری دیگه اذیت نمیکنه بچه رو
بعد از ٤٠ روزگيش كم كم خوردم
منع از اول خوردم ولی از شب قبل خیس میکنم نفخش بره ولی مهمون باشم چون میدونم نفخش رو نمیگیره زیاد نمیخورم
من از اول میخوردم ولی نفخشو کااااامل میگرفتم یکجوری که دیکه همه میگفتن بابا اون دیگه خبوبات نیست تفالس
از روز اول
اگر کولیک نداشته باشن میشه راحت هر چی بخوای بخوری
من تازه امروز خوردم یکم بعد زودی پشتش آویشن و زیره و نعنا دم کردم خوردم
از روز اول خوردم ک بچه عادت کنه
منم دوروز خیس دادم گذاشتم فریزر خوبه بچه کمتر اذیته
الان میخورم
من نفخش میگیرم از اولم خوردم
من از روز اول خوردم کلا منع نبودم فقط نوشابه رو ترک کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.