۳ پاسخ

دلت نخاد چاقاله بادوم زیاد خوردم نمیدونم از اونه

من اینجوری بودم شکمم و ک چرب میکردم آروم آروم دور نافمم ماساژ میدادم

نفخ نیست اگر نفخ نیست برو دکتر مطمئن شو

سوال های مرتبط

مامان آرین کوچولو💙 مامان آرین کوچولو💙 هفته سی‌وپنجم بارداری