بنظرم هیچ دارویی بدون تجویز پزشک به بچه ات نده هم خطرناکه هم ریسکیه
مگه اشتها نداره؟
زینک برای اشتهاس دکتر به پسرم داد
وزن گیری رو با روند شدیدی میبره بالا...دکتر بخاطر دویست گرم دخترم کم داشت بهش داد.ولی من ندادم.چون کنترلش از دست در میره.یچه میخواد زیاد بخوره.بعدم قطع میکنی معده ش بزرگ شده دیگه نمیخوره
دکتر ب پسر من داد، شما چرا میخواین بدین؟
بعضی از مولتی ها خودشون زینک دارن
واسه چی زینگ بدی؟
بنظر من با پزشک مشورت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.