۶ پاسخ

چون تا ۲ سالگی هر روز خوردن که نرمال بوده ول کنی کم میشه بعد یه مدت
و بدن نیاز داره برای رشد
الان خونه ها اپارتمانیه بچه مگه نور خورشید میبینه
جنوب که اینقدر گرمه ما شب به شب میریم بیرون روزا زیر کولر فقط جوابه

چون ذخیره نمیشه تو بدن ک نخوای بدی

ویتامین دی باید همیشه بدیم. یک روز درمیون یک سی سی

خب عزیزم ویتامینی هست که روزانه بدن نیاز داره و به طور طبیعی باید از نور خورشید و غذا تامین بشه .و چون معمولا از راه های طبیعی فراهم نمیشه باید به صورت مکمل استفاده کنیم.ویتامین دی خیلی مهمه.برای استخوان سازی و رشد قد.برای ایمنی بدن.کلا تو خیلی از مسیرهای متابولیسم بدن ویتامین دی باید حضور داشتع باشه.

دختر من چکاپ دو سالگی
ویتامین دیش لب مرز بود
دکتر گف ۳ ماه بده فقط
اونم دوز ۴۰۰ روزی یک سیسی

منم دیدم که دکترها میگن د ۳ تا پایان عمر باید خورد، اما وقتی دکتر بهتون اینو گفته، یعنی ازمایشش دیده گفته، نمیدونم شاید لازم باشه با دکتر دیگه هم مشورت کنید. همینجوری هم نمیشه داد اخه.

سوال های مرتبط