ممکنه بخاطر خشکی واژن باشه
مرسی ازهمه ی شماعزیزان
من خشکی واژن داشتم پماد داخلی داد، ممکنه همسرت هم عفونت داشته باشه
منم همینطوری شدم،عفونت و خشکی واژنم ندارم،فکر کنم بخاطر فشاریه ک بخاطر بارداری روی واژنم میاد
ممکنه بخاطر دیر به دیر رابطه داشتن باشه و اینکه واژن روش فشار هست بالاخره
حتما چک کن عفونت نداشته باشی
احتمال زیاد عفونت داری
منم همینطور بودم رفتم دکتر دارو داد
از زخم هم میتونه باشه
شاید عفونی شدی .یا بدنت حساس شده
عفونت التهاب یازخم احتمالا زخمه چون عفونت والتهاب دردداره
فعلن تهرانو زدن 😩
براعفونت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.