چجوری بچه هاتون ازپوشک گرفتید چندسالگی

۴ پاسخ

زمان عادی و معمولش ۲ سالگیه

دوره گرفتم طبق اون زفتم‌جلو
۲۶ماهگی

۲سال و ۲ماه با تشویق و هی پرسیدن و پرسیدن اینکه جیش داره یا نه و جایزه دادن بعد هربار جیش موفق

دوسال و نه ماهگی پسراولمو سه روزه

سوال های مرتبط

مامان فنچول💞👩‍👦 مامان فنچول💞👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان نویان وکایان🩵 مامان نویان وکایان🩵 ۱۲ ماهگی