اره هیلی بد مزس
نخوردم چه مزه ایه مگه ترکیبش چیه
اگه تلخی اذیت میکنه پوست لیمو ننداز توش پوستش بگیر
من میخورم لیمو با پوست میندازم به خیار و چند تا برگ نعنا کلا طعمشو دوست دارم ولی خیلی نمیزارم بمونه چون لیمو تلخ میکنه نهایت یه شب تا صبح
لیمو کم بنداز یا حتی فقط ابشو بزن
خیلی خوشمزس که
فقط خیار مدت طولانی نمونه که خراب میشه
من به بار جوگیر شدم درست کردم به زنداداشم هم دادم بنده خدا باردار هم هست
جفتمون حالمون بد شد یه بطری اضافه موند ریختم دور خیلیبدمزست😬
توت فرنگی بریز تو اب بعد یخ بریز ببین چقد باحاله
من نعناع و ابلبمو هم ریختم باحاله
من هرروز یه قمقمه ی بزرگ میخورم خوبه که بهتر از ابه
یه مدل میخورم یا لیمو میریزم یا خیار
یا نعنا دوسه تا باهم دوس ندارم
به راحتی 👌👌👌
آبجو شیشه ای هم امتحان کن
خوب من طعمش دوست دارم 😅
فقط برا کلاسش میخورن🤣
چی هستتت
میوه های دیگه هم میتونی اضافه کنی،یا دارچین دونه ی هویج و هل طعمش بهتر میشه
منم یه بار اومدم مثله باکلاسا رفتار کنم درست کردم فهمیدم این اداها برای من نیست😂
یخچالت مثله منه دوو؟؟؟؟
نخوردم!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.