۱۹ پاسخ

تا ی سالگی خیلیا ندارن

نمی‌دونم چرا بچه های حالا اینجوری شدن 😂😂نصف پیام های گهواره اینه که بچه هاشون دندون ندارن
دختر منم داره می‌ره تو ۱۰ ماه ولی هیچ خبری نیست حتی لثه هاش ورم هم نکرده

دوستان وزن بچه های ۸ ماهتون باوزن تولد رو میگین

پسر من

بچه‌ی من
و خیلی دندون دراوردن پروسه‌ی سختیه همش بیحال و بهونه گیر

پسر منم در نیاورده

دختر من داره ده ماهش میشه در نیورده🫠

منم ععع

پسر من تازه یدونه در اورده😍😂

من🙄👋🏻

دختر خواهر شوهرم ۱۰ماهشع هنو ندارع

من 🤩

من ولی بنظرم میخوا در بیاره😐لثه های تیزی داره وقتی شیر میخوره فشار میده🤣فقط جیغ نمیزنم

منم نداره نگران نباش❤️

اره دخترمنم نداررره ...خبری ام نیس فعلا ازش 🤣🤣

پسر منم نداره بردمش دکتر گفت تا ۱۳ ماهگی وقت دارن

پسر منم نداره ۸ ماه و نیمه

من عزیزم

من👋🫪

سوال های مرتبط

مامان علیسان ،کیان مامان علیسان ،کیان ۱۳ ماهگی
مامان ♥️نلین و فندق🥰 مامان ♥️نلین و فندق🥰 ۱۷ ماهگی