تا ی سالگی خیلیا ندارن
نمیدونم چرا بچه های حالا اینجوری شدن 😂😂نصف پیام های گهواره اینه که بچه هاشون دندون ندارن
دختر منم داره میره تو ۱۰ ماه ولی هیچ خبری نیست حتی لثه هاش ورم هم نکرده
دوستان وزن بچه های ۸ ماهتون باوزن تولد رو میگین
پسر من
بچهی من
و خیلی دندون دراوردن پروسهی سختیه همش بیحال و بهونه گیر
پسر منم در نیاورده
دختر من داره ده ماهش میشه در نیورده🫠
منم ععع
پسر من تازه یدونه در اورده😍😂
من🙄👋🏻
دختر خواهر شوهرم ۱۰ماهشع هنو ندارع
من 🤩
من ولی بنظرم میخوا در بیاره😐لثه های تیزی داره وقتی شیر میخوره فشار میده🤣فقط جیغ نمیزنم
منم نداره نگران نباش❤️
اره دخترمنم نداررره ...خبری ام نیس فعلا ازش 🤣🤣
پسر منم نداره بردمش دکتر گفت تا ۱۳ ماهگی وقت دارن
پسر منم نداره ۸ ماه و نیمه
من عزیزم
من👋
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.