کیا بچشون رو بردن مهد؟ از این سنی ک همسن پسر منه

۱ پاسخ

من هنوز نبردم اما مامانم منو از ۳ ماهگی گذاشته بود مهد،تازه اون موقع غیر قانونی بود زیر ۶ ماه ،اما مجبور بود،چون معلم بود و مرخصی اش تمام شد

سوال های مرتبط

مامان علیسان ،کیان مامان علیسان ،کیان ۱۳ ماهگی
مامان ♥️نلین و فندق🥰 مامان ♥️نلین و فندق🥰 ۱۷ ماهگی