کیا 39هفته دهانه رحمشون بسته بوده؟

۱۰ پاسخ

من تا ۴۰ هفته ۴ روز بسته بود اخرم سزارین شدم

من

من با آمپول فشار زایمان کردم بسته بسته بودم

من😖😖😖😖

منم بودم

منم همینطوره

من عزیزم

منننن

من بودم 😂

منننن

سوال های مرتبط