۶ پاسخ

من دیروز سونو دادم نوشته بود تخمک ازاد شده ولی فولیکول ۱۵و۱۹ و۲۰ داشتم دکترم امپول ازادسازی داد تا اینا ازاد بشن دیگه برا من شده دوبار تو این ماه

بعضیا۲بار تخمک آزاد میکنن

یه سریا دو بار ...فک کنم اونایی که دوبار در یه ماه پریود میشن دوبار آزاد میکنن

فقط یه بار

در هر ماه یکبار

برا بعضیا ۲ بهر

سوال های مرتبط