۳ پاسخ

سلام عزیزم
آبله مرغون بعد از ارتباط با فرد بیمار دو هفته طول میکشه تا در بدن فرد جدید تکثیر بشه و تظاهرات بالینی داشته باشه و نفر دوم تب کنه و دونه ها بریزن بیرون

نکته مهم همینجاست که یک هفته قبل از بیرون ریختن دانه ها و تا زمانیکه دانه ها کاملا خشک بشن فرد ناقل هست ، یعنی الان ممکنه با اینکه بچه خواهرتون ظاهرش سالم هست ناقل باشه ، محض احتیاط چند روزی صبر کنید یا با احتیاط رفت و آمد داشته باشید ، تماس پوستی و تنفسی و بزاق راه انتقال هست
انشاالله که هردو در سلامت باشند

خدانکنه عزیزم
پیش پیش غصیه چیزی رو نخور
یا گرفته یا نگرفته
فعلا که معلوم نیس
توکل به خدا
ذهنتو درگیر نکک

بعد ی هقته تازه میگیره ابله مرغون رو اگر تو بدنش اومده باشه و وقتی اون جوشا ظاهر بشن توی بدنش بچه شما هم ی هفته بعدش میگیره

سوال های مرتبط

مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی