عزیزم سیروپیاز و ادویه و غذای خیلی چرب نخور و لبنیاتم خیلی کم بخور خوب میشه
اتفاقا رفته بودم کلاس شیردهی دخترخودمم اینطوری بود شیر خودمو بالا می آورد ولی شیرخشک نه به ماما اونجا گفتم گفت یه غذای خوردی که مزه شیر بد کرده نمیدونم غذای بیرون ادویه دار هات داگ سوسیس میگه باید ببینی مشکلت از کجا بوده
احتمالا چیزی خوردی که به بچت نمیسازه و رو شیرت تاثییر گذاشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.