آره ما جنوب صدا خیلی زیاد بود
بله پدافند بود
غربیم
اره عزیزم جنوبم
تو کانالا نوشتن تست پدافند
سمت سلسبیل خیلی صدا بلند بود
مامانا ما میخوایم بیایم تهران خونه ی داداشم یعنی دیگ جنگ نیس امنه
ما بومهنیم سمت پردیس میشه اینجا پدافند ندا شت الان انگار گذاشتن
صدای پدافند بود جنوبتهرانیم
اینو یهکانال گذاشته
❌پدافند غرب و جنوب و شرق تهران تست و راه اندازی داره امشب
کسی به کسی حمله نکرده ..........صدای انفجار و لرزش خواهید شنید ,ا(گر همجایی نوشت برخورد با ریز پرنده متخاصم شما بخونید.....کسی حمله نکرده )
اخبار و تفسیر موثق رو فقط از همین کانال دنبال کنید
چند دقیقه پیش برادرشوهرم گف افسریه پدافند کارمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.