راسته که میگن اگه بارداری سختی داشته باشی بچه دختره؟؟

۴ پاسخ

اره من خیلی بارداریم سخته یعنی سر پسرم اصلا نه انگار باردارم ولی این یکی خیلی اذیت شدم بشدت سخته بعد جدیدن درد لگن وکمر البته لگن درد خیلی بیشترررر شبا اذیت میشم تا میخوام خودمو چپ کنم

نه مامان پسرا هم ویار دارن

بارداری سختی ندارم والا

اتفاقا میگن پسره 🫠

سوال های مرتبط

مامان kiyan...ayhan مامان kiyan...ayhan هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حلماورادوین🥰 مامان حلماورادوین🥰 ۶ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی