۱۵ پاسخ

ولی اگه طبع بدن شوهرت سرد باشه خودت تنبلی داشته باشی دخترمبشه

تنبلی تخمدان داشتم دوتا پسر اوردم

فقط خواست خدا

نه بابا ربطی نداره من خودم میشناسم سه نفر رو اتفاقا چهار نفر اتفاقا هر چهار نفر بچه هاشون پسرن😅😅

داشتم بچم پسره

وااا نه 😐

نه گلم جنسیت اصلا با خانوم نیست با آقاعه اسپرم قوی تر باشه پسر

من تنبلی تخمدان داشتم الان بچم دختر نمیدونم شاید

فامیل ما شدیدا تنبلی تخمدان داشت و اصلا پریود نمیشد، ناخواسته اول ازدواجش باردار شد و پسرم هست

ابجیم تنبلی داشت بچه ش پسره

ن گلم اگه اسپرم مرد ظعیفه دختر میشه ولی اگه قوی باشه پسر میشه

نه برا من پسره با تنبلی

فرق نداره دوروغه

نه جاریه من تنبلی داشت الان دوتا پسر داره

نشنیدم هنوز

سوال های مرتبط

مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری