۱۲ پاسخ

یک سالگی

من نگرفتم خودشون کم کم نخوردن

یک سال وهشت ماه

من همچنان جای پاستوریزه میدم بهش ولی گین اپ کاکایویی میدم دگ سیرخشک معمولی نمیدم

دوسال و نیم

۲سالکی

یک هفته میخواست تولد دوسالگیش

۲ سال و ۳ ماه

سلام دخترمن چون شیرپاستوریزه نمیخوره من میدم هر روز درحد دولیوان اینا فقط

یک سالو 5 ماه گرفتم

دوسالگی گلم

۲سالگی

سوال های مرتبط