یک سالگی
من نگرفتم خودشون کم کم نخوردن
یک سال وهشت ماه
من همچنان جای پاستوریزه میدم بهش ولی گین اپ کاکایویی میدم دگ سیرخشک معمولی نمیدم
دوسال و نیم
۲سالکی
یک هفته میخواست تولد دوسالگیش
۲ سال و ۳ ماه
سلام دخترمن چون شیرپاستوریزه نمیخوره من میدم هر روز درحد دولیوان اینا فقط
یک سالو 5 ماه گرفتم
دوسالگی گلم
۲سالگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.