قطعا مشکل داشته چون بالای دو سال نباید استفاده بشه ،والا دختر من از سه سالگی میگفت مال نی نی هاست
اصلا مکیدن بالای دو سال ممنوعه
تثبیت دهانی میاره و هزارتا مشکل دیگه
مادره که باید به موقع ترکش بده
اگر مادر ترکش نده بله میخوره ، بچه که نمیدونه نباید بخوره
البته بعضیا کلا مشکل دارن، مثلا ما یکبار تو پارک بودیم یه بچه ۵ یا ۶ ساله بود پستونک میخورد، بعد فهمیدیم بچه مشکل داشت حرکات غیر طبیعی نشون میداد و مادرش گفت وابسته است دکتر گفته ترکش نده بخاطر مشکلش
پسر من تو شیشه ،شیر میخوره البته نه تو پارک .ظهر قبل خواب یکم میخوره . اونم یه ماهی هست میخوام ترکش بده
شاید هیکلی بوده اینجا میگه بچمون بالای ۱۲۷سانته اندازه بچه ۸و۹ساله😵💫
بچه منم فقط داخل شیشه شیرش آب میخوره....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.