۶ پاسخ

قطعا مشکل داشته چون بالای دو سال نباید استفاده بشه ،والا دختر من از سه سالگی می‌گفت مال نی نی هاست

اصلا مکیدن بالای دو سال ممنوعه
تثبیت دهانی میاره و هزارتا مشکل دیگه
مادره که باید به موقع ترکش بده

اگر مادر ترکش نده بله میخوره ، بچه که نمیدونه نباید بخوره
البته بعضیا کلا مشکل دارن، مثلا ما یکبار تو پارک بودیم یه بچه ۵ یا ۶ ساله بود پستونک میخورد، بعد فهمیدیم بچه مشکل داشت حرکات غیر طبیعی نشون میداد و مادرش گفت وابسته است دکتر گفته ترکش نده بخاطر مشکلش

پسر من تو شیشه ،شیر میخوره البته نه تو پارک .ظهر قبل خواب یکم میخوره . اونم یه ماهی هست میخوام ترکش بده

شاید هیکلی بوده اینجا میگه بچمون بالای ۱۲۷سانته اندازه بچه ۸و۹ساله😵‍💫

بچه منم فقط داخل شیشه شیرش آب میخوره....

سوال های مرتبط

مامان نفسم و پسرم💚 مامان نفسم و پسرم💚 ۱۱ ماهگی
سلام خانوما من به دخترم از اول شیرخودمو دادم با شیرخشک ولی شیرخشک روزی یبار بهش میدادم وزن گیریش عالی بود تا سه ماهگی دقیقا سه ماهگی اعتصاب شیر کرد هم سینه رو نمیگرفت هم شیشه رو دیگه من شیشه بهش ندادم و سینمو گرفت ولی خب دیگه خیلی شیر نخورد دکتر هم سر کولیکش گفت این خیلی شیرمیخوره دل دردش بیشتر میشه بهش پستونک بدید دیگه پستونک و شیشه و سینه من میخورد که وقتی اعتصاب شیر کرد من پستونک و شیشه رو کم کم قطع کردم ولی باز شیر خودمو دیگه مثل قبل خوب نخورد و وزن نگرفت خوب منم شیرم کم شد تا قبلش زیاد بود خلاصه این دخترمن خیلی لاغر موند نه با غذا خو گرفت نه با شیر. الان سر این بچه شوهرم میگه اولویتت شیر خشک باشه که تپول شه مثل اون لاغر نشه تو بخوای شیرش بدی مثل اون میشه لاغر
من خیلی دوست داشتم بچم شیر خودمو بخوره و خوب بخوره تا تپول شه حتی فکر میکردم شیرخشک با سرنگ بهش بدم نه با شیشه شیر که سینمو ول نکنه
حالا شوهرم اینجوری میگه من گفتم یه شیشه بگیرم سرشیشه پهن مشابه سینه مادر باشه که ول نکنه سینمو ولی شوهرم میگه مهم نیست فقط ضدکولیک باشه
نمیدونم چیکار کنم شما نظرتون چیه؟
مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته سی‌ام بارداری