آره دختره من تب نکرد
اره دختر من هیچکدوم دندونش تب نکرد
دختر من نه تب میکنه نه اسهال میشه
الان ۱۲ تا دندون داره
فقط کلافه میشه و بی حوصله
دختر من هر دندونی که میخواد در بیاره اسهال میشه تب نکرده الانم اسهاله بخاطر دندون 😐
اره نیکی من
دختر من تب نمیکنه ولی بیمارستانی میشه
اره پسر من واسه دندون اصلا تب نمیکنه فقط بی اشتهایی یکم
پسر من اسهال نمیشه یه تب خفیف میکنه البته ۷ تا دندون داره اون اصل کاریا رو هنوز درنیوورده
منم خداروشکر اصلا تب نکرد ..الان هشتمی نیش زده
نه فقط بی حال میشه غر میزنه کم حوصله میشه و بازی نمیکنه
اره دختر من نه اسهال شد نه تب داشت فقط به شدت درد داشت
من پسرام اصلا تب اسهال نمیکردن هیچی
ولی دختره تلافی کرد باهردندون مریض شد اسهال تب بیخوابی شد
خیلی سخت گذشت برام
پسرم منم تب نکرد
پسر من الان ۶ تا داره و واسه هیچکدوم تب نکرد
بنیامین فک کنم ی بار اینطوری شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.