۷ پاسخ

فروم.

سیدارل منم دادم یبوست شد ب

فروزومال ۷عالیهههه مزه بستنی میده

فروفورت هم یبسش میکنه؟

سیدرال خوب نیست سنگینه
فقط لیپوزوفر قرمز عالیه

من آهن آیروفیکس فورت میدم عالیه

دایمتیکون بهش بده نفخ از بین میبره دفعشم بهتر میشه

سوال های مرتبط