۴ پاسخ

برا منم گاهی درد میگیره

منم بعضی وقتا درد میگیره

منم بندازید تو گروه

والا من بعد طبیعی سزارین شدم دومی وهنوز چیز سنگین بلند کنم پایین درد میگیره😂

سوال های مرتبط