دیگه اینا توجیهی نباشه که بچه های دیگه رو بزنن🫠
بچه من رو بارها زدن و مادراشون لبخند زدن و خوشحال شدن🤐😐
زیر دوسال دقیقا اما بالای دو سال کار اشتباهیه و وظیه خانواده هست کنترل احساسات رو یاد بدن و این کنترل نشدن احساسات و حیجانات برای دوسال توجیه غیر قابل قبولیه
کودک بالای دو سال چی؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.