شيشه شير بچه🫠.

تصویر
۱۷ پاسخ

اين خانماي گهواره كه شورشو دراوردن بابا
انگار عقده كل وجودشونو گرفته
انگار ما مقصريم كه اينا يا شوهراشون به جايي نرسيدن

اوضاع از این بدترم میشه ، این تازه اولشه . زندگی تو ایران همه رو عقده ای کرده

کلا یه سریا تو گهواره آمادن حمله کنن محتوا مهم نیست مهم اینه اونا عقده هاشونو خالی کنن منم دیروز یه تاپیک گذاشتم راجع به کسایی که نون ندارن برا خوردن خودشون بچه ام میارن بعد میان اینجا میگن پوشک گرون شده میخوان بچه یکساله رو از پوشک بگیرن همه بهم پریدن میخواستم گهواره رو پاک کنم نظرم عوض شد
اینجام یه جامعه کوچیکه که همه جور آدمی توش هست بیخیال خیلی اهمیت نده

برات مهم نباشه حرف زیاد میزنن بعضیا فقط میخان بگن ما لال نیستیم

عشقم چرا اعصابتو خورد میکنی
بذار بسوزن اونایی چشم دیدن همین دلخوشی کوچیک رو ندارن

عزیزمن شما چرا اهمیت میدی انقدر مامانای خوب اینجا بودن ک ب خاطر چهار تا معذرت میخوام آدم عوضی ازاینجا رفتن یکیش شادی مامان سوفیا و...انقدر حس خوب داشتن
یکی هس نداره ولی دلش دریاس ازخوشحالی بقیه خوشحال وازناراحتیشون ناراحت میشه یکی هم برعکس جواب عقده بقیه رو ک شمانبایدبدی

عزیزم دیروز تو خیابون بودم وانتی موز آورده بود کیلویی۱۲۵، توت فرنگی هم کیلویی ۱۲۰ , یعنی واقعا محتاج ترین آدما هم الان صد تومن تو جیبشون هست ، از هر کدوم نیم کیلو بگیری حله😄 خداوکیلی بعضیا فقط بلدن نق بزنن و حسودی کنن و یه حرفی بزنن که بگن ما خوبیم!

وای گفتی خواهر
من یه چی طنز گذاشته بودم دیدم الکی الکی دیسلایک زدن😐هیچ بی احترامی نداشت ب کسی هیچ موردی نبود کلا یه سریا بیمارن نمیشه کاری کرد
بیچاره بچه هایی ک زیر دست این مادرهای بیمار تربیت میشن

پرم لطفا درخواست بده

عزیزم توجه نکن میدونن ناراحت میشی چرت وپرت می گن یبارمحل نزاری میشینن سرجاشون خداروزیه هیچکس وبه کس دیگه نداده

ای بابا

مامان گیسو دکتر خوب تو بندر برای بوتاکس و ... میشناسی؟

حالا شما خوبید من با یە مامان دوست بودیم یە بار گفت اسباب بازی بچەهاتونو از کجا گرفتید منم گفتم اسباب بازی بچەهامو خواهرم از آلمان فرستادە براشون منو از دوستاش حذف کردە بود 🤣🤣

خدایی من کاری ندارم کی چی گفته من قبل گرونی خونم همیشه موز بود هیچوقت نبود ک موز نداشته باشیم چون خودمون و بچم دوست،داریم ولی الان نمیخرم دوماهه
امروز برا بچم ۳ تا دونه موز خریدم شد ۱۵۰ تومن

بابا اونایی که دیس لایک بی دلیل میذارن درک نمیکنم مثلا من نوشتم هیچی جز طلا خوب سود نمیده و آوینا 2 گرم طلا داره الان12 سود کرده بعد نمیدونمم کیه دیس لایکش کرده

وای وای وای حرف دل من اصلا ب خاطر اینا نمخام بیام گهواره والا یبار نوشتم برا تابستون لباس چ بخریم
همه شرو کردن ب نوشتن بدبختی که ماداریم از گشنگی میمیریم فلانه بهمانه،پشیمون شدم اصلا از خودم بدم اومد گفتم نکنه اومدم به اینا پز دادم یا یه چیزی مث این عذاب وجدان گرفتم

کلا دنباله حرفن
انگار همه تقصیر ماس

سوال های مرتبط

مامان 🌿تیانا و آرتین مامان 🌿تیانا و آرتین ۱۷ ماهگی
مامان 🌿تیانا و آرتین مامان 🌿تیانا و آرتین ۱۷ ماهگی