۶ پاسخ

گلم یا پیشونی رو باید بگیری با غین دیجیتالا..یا با جیوه‌ای ها زیر بغل

زیر بغلو کشاله رانشو چک کن

محیط خونه گرم نباشه،لباس یدونه نازک تنش کن،شکم وزیربغل گرمتر ازپیشونیه،نگران نباش،فقط ۴ساعت مرتب دوبرابروزنش پاراکیدبده،پارکیدتم اگه تازه باز کرده باشی تاثیرش بیشتره،اصل پیشونیه،فقط اونجا روچک کن،تاپیشونی به ۳۸نرسیده اصلاتب محسوب نمیشه،میدونی که دمای بدن نوزاد گرمتره،امشب بگذره دیگه تمام میشه،ولی روزدوم ۶ساعت پارکید،روزسوم ۸ساعت.

خیلی لباس بهش نپوشون.گرمش نکن.خونه رو هم خیلی گرم نکن.مواظب باش بالاتر نره

عزيزم بايد پيشونيشو بگيرى و بالاى ٣٧.٥ تب مى شه لباس كم بپوشونين

پاشویه کن با آب ولرم و نمک ، لباس سبک تر هم بپوشون بهش

سوال های مرتبط

مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری