من کل راه همین بودم
بخاطر کش اومد رباط های لگن و ...هست من از ۲۴ هفتگی به این دارم
البته کامل حس میکنم درد گرفتگی هست نه درد رحم و پریودی و این حرفا
اگر توهم میدونی گرفتگی هست قرص منیزیوم بخور عزیزم
اگه زیاد باشه امکان اینکه خطر داشته باشه هسته حتما پیش دکترت برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.