دوستان من زیر دلم و واژنم درد و گرفتگی داره خطرداره؟؟؟

۳ پاسخ

من کل راه همین بودم

بخاطر کش اومد رباط های لگن و ...هست من از ۲۴ هفتگی به این دارم
البته کامل حس میکنم درد گرفتگی هست نه درد رحم و پریودی و این حرفا


اگر توهم میدونی گرفتگی هست قرص منیزیوم بخور عزیزم

اگه زیاد باشه امکان اینکه خطر داشته باشه هسته حتما پیش دکترت برو

سوال های مرتبط