خیلی راحته فوت میکنه تو گلوش درمیاره
بعضی ازبچه ها اینجوری هستن منم بچم قارق میشه بعضی وقتا میبرم
احتمالش هس چون بلدرچين خیلی استخون های ریزی داره
شاید از گلوش رد شده و زخم شده
اگه دیدی ادامه دار شد پیگیر شو
سلام ببین بلدرچین استخون هاش خیلی ریزه و یکی دوتاش هم جایی هست که اصلا فکرش رو نمیکنی...من همیشه وقتی بلدرچین پخت از تو قابلمه در میارم بعد با دستم قشنگ ریش ریش میکنم و استخون هاش رو در میارم دوباره میزارمش تو قابلمه سوپ...
الان هم نون میگی نمیخوره روغن زیتون یک سی سی بده برای تیغ ماهی جوابه اینم شاید اثر کنه نرم بشه بره پایین چون ریزه...
بلدرچین استخونای ریز زیاد داره وقتی بهش میدی مراقب باش
مگاستخون بود تو سوپ
بهش خرما بده که اگه استخونه بره پایین
سلام نون نمیخوره سیب بهش بده یه چیز سفت ببین چطوره بعدش
سلام اگه احساس میکنی چیزی توگلوش هست ببر قارق چی یا تول گیر درش میاره...
یکی ازآشناهای ما بچش استخون توگلوش گیر کرده بود دکترا میخواستن جراحی کنن....رفت قاروق چی درش اورد
ببر تول گیر
یکم نون خالی بهش بده بخوره ببین بهتر میشه
ان شالله که چیزی نیست شاید یک چیز سفت بوده گلوش اذیت کرده
پسر منم جدیدا غذا که میخواره به گلوش دست میزنه منم میترسم
یکم بهش نون بده ان شاءالله هیچی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.