۶ پاسخ

هر کسی و هر بارداری با هم علائمشون فرق میکنه بعضی ها هم اصلا علائم ندارند

برای من سر پسرم حالت تهوع درد سینه بود

سوزش معده داشتم من درد سینه

پریود نمیشی 😉
سینه ها درد میکنن
خسته ای همه‌ش دلت فقط خواب میخواد

تاخیر در پریودی، درد سینه ها، حساس شدن ب بو و مزه، تهوع بی حالی و خیلی چیزای دیگه

مث من باشی هیچی ۳ماه میبینم پریودنمیشم میگم حالا نکنه باشم میبینم بعللههه

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری