منم فردا میرم😭😭😭😭💔
تا یه مدت به زور شیر میخوره
یازخ شدی،رفت هبچی😬😭😭
خوب استراحت کن . غذای فرداتم امروز بزار که کلا بغلش کنی
هیچی با خیال راحت برو . بهداشت راهنمایی میکنن 😁😁😁 سخت هم نیس
فقط استامینوفن به موقع بده هر ۴ ساعت روز اول . هر ۶ ساعت روز دوم ..... دو روز اب نزن بدنش . تبشو چک کن . تمام
من میخوام فردا قبل رفتن شربت استامی
بدم
بعد ببرم
وقتی هم اوردم میخوام پاهاشو با پارچه ببندم
و با حوله سرد و فرداش با حوله گرم ماساژ بدم
خیلی مراقب بچتون باشید از این ویروس جدید پاراکید هم هر ۶ ساعت بده بهش تبش چک کن
عع چه تصادفی
برا علیسان هم فردا میبریم واکسن بزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.