۸ پاسخ

منم فردا میرم😭😭😭😭💔

تا یه مدت به زور شیر میخوره

یازخ شدی،رفت هبچی😬😭😭

خوب استراحت کن . غذای فرداتم امروز بزار که کلا بغلش کنی

هیچی با خیال راحت برو . بهداشت راهنمایی میکنن 😁😁😁 سخت هم نیس
فقط استامینوفن به موقع بده هر ۴ ساعت روز اول . هر ۶ ساعت روز دوم ..... دو روز اب نزن بدنش . تبشو چک کن . تمام

من میخوام فردا قبل رفتن شربت استامی
بدم
بعد ببرم
وقتی هم اوردم میخوام پاهاشو با پارچه ببندم
و با حوله سرد و فرداش با حوله گرم ماساژ بدم

خیلی مراقب بچتون باشید از این ویروس جدید پاراکید هم هر ۶ ساعت بده بهش تبش چک کن

عع چه تصادفی
برا علیسان هم فردا میبریم واکسن بزنن

سوال های مرتبط